Будуємо освіту разом
Чи готові наші діти до цього? Як впроваджувати інтегроване навчання в школі? У яких формах? Як організувати інклюзивне навчання для осіб з особливими освітніми потребами? Над цими питаннями розмірковували вчителі школи на засіданні педагогічної ради у формі ділової гри. З метою реалізації завдань та засвоєння основних теоретичних положень Білозір Оксана Богданівна розпочала засідання. Заступник директора з навчально-виховної роботи Камінська О.М. зосередила увагу педагогів на теоретичних засадах інтегрованого та компетентнісного навчання, акцентувала увагу на відмінності інтегрованого уроку від традиційного, доцільності таких уроків. Класоводи початкової школи Ветрова Н.П., Рибенко Л.М., Крижанівська Ж.А. та вчитель фізичної культури Ковтонюк Н.М. сформулювали переваги та недоліки інтегрованого підходу в навчанні та вихованні, а також поділилися практичним досвідом організації та проведення інтегрованого уроку. Питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній простір є надзвичайно актуальним, особливо у контексті тих змін, які на сьогодні відбуваються в освіті. Вчитель Литвинець Т.В. ознайомила присутніх з особливістю навчання дітей в інклюзивному класі, звернула увагу на те, що кожна дитина, незалежно від своїх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних чи мовних особливостей повинна мати можливість реалізувати своє право на навчання в закладі будь-якого типу і отримати при цьому гідну та якісну освіту. Педагогічна рада пройшла цікаво та плідно, кожний зміг отримати можливість удосконалити свої професійні компетенції, взяти для себе щось важливе та корисне.
|