Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 14:15

Вітаємо Вас на офіційному сайті НВК №1 смт Брацлава

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форми та методи роботи методичного об'єднання класних керівників

 

Основні задачі та форми роботи методичного об’єднання класних керівників:

  • всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного класного керівника;
  • підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу;
  • підвищення якості і ефективності системи виховної роботи школи;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів;
  • координація планування, організації і педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • прийняття рішень по підготовці методичних рекомендацій на допомогу класному керівнику, організація їх розробки і втілення;
  • організація роботи постійно діючих методичних семінарів;
  • зміст і основні напрямки діяльності методичного об’єднання;
  • організація колективного планування і загальної діяльності класних керівників;
  • координація виховної діяльності класного керівника і організації їх взаємодії в педагогічному процесі;
  • внесення пропозицій щодо поліпшення навчально-виховного процесу в школі;
  • внесення пропозицій щодо поліпшення методичної роботи школи, діяльності методичної ради;
  • аналіз впровадження і результативності інноваційної діяльності;
  • організація роботи по створенню банку даних про перспективні нововведення і інноваційні ідеї;
  • встановлення і розвиток творчих зв’язків і контактів з аналогічними підрозділами других шкіл;
  • оцінка роботи членів методичного об’єднання.

 

 

Організація роботи

методичного об’єднання класних керівників:

  • план роботи методичного об’єднання класних керівників затверджується

 строком на один навчальний рік (у випадку необхідності до нього можуть

 бути внесені коррективи);

  • план методичного об’єднання класних керівників є частиною річного плану

 роботи школи;

  • засідання методичного об’єднання класних керівників проводиться 4-5 разів

 протягом навчального року;

  • засідання методичного об’єлнання класних керівників протоколюється

 (вказуються питання, обговорення, приймається рішення і пропонуються рекомендації);

  • доповіді, повідомлення, зроблені на засіданнях методичних об’єднань, конспекти розробок виховних заходів здаються до методичної «скриньки».
  • в кінці навчального року аналіз діяльності методичного об’єднання надається адміністрації школи.

Структура проведення та форми роботи

Структура проведення  методичного об’єднання:

 

  •   вступне слово керівника методичного об’єднання з проблеми ,

цілей засідання;

 

  • виступ за темою засідання;
  • обмін досвідом роботи класних керівників;
  • огляд методичної літератури;
  • рекомендації;
  • поточні питання. 

 

Форми методичної роботи:

  • методичні сесії;
  • дидактичні трибуни;
  • методичні студії;
  • тренінги;
  • огляд ідей особистого розвитку дитини;
  • ділові ігри;
  • практикуми, семінари;
  • методичні конференції;
  • майстер-класи;
  • «мозковий штурм»;
  • експрес-анкети;
  • методичні ринги;
  • аукціон методичних ідей.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz