Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Форми та методи роботи методичного об'єднання класних керівників
Основні задачі та форми роботи методичного об’єднання класних керівників:
- всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного класного керівника;
- підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу;
- підвищення якості і ефективності системи виховної роботи школи;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів;
- координація планування, організації і педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- прийняття рішень по підготовці методичних рекомендацій на допомогу класному керівнику, організація їх розробки і втілення;
- організація роботи постійно діючих методичних семінарів;
- зміст і основні напрямки діяльності методичного об’єднання;
- організація колективного планування і загальної діяльності класних керівників;
- координація виховної діяльності класного керівника і організації їх взаємодії в педагогічному процесі;
- внесення пропозицій щодо поліпшення навчально-виховного процесу в школі;
- внесення пропозицій щодо поліпшення методичної роботи школи, діяльності методичної ради;
- аналіз впровадження і результативності інноваційної діяльності;
- організація роботи по створенню банку даних про перспективні нововведення і інноваційні ідеї;
- встановлення і розвиток творчих зв’язків і контактів з аналогічними підрозділами других шкіл;
- оцінка роботи членів методичного об’єднання.
Організація роботи
методичного об’єднання класних керівників:
- план роботи методичного об’єднання класних керівників затверджується
строком на один навчальний рік (у випадку необхідності до нього можуть
бути внесені коррективи);
- план методичного об’єднання класних керівників є частиною річного плану
роботи школи;
- засідання методичного об’єднання класних керівників проводиться 4-5 разів
протягом навчального року;
- засідання методичного об’єлнання класних керівників протоколюється
(вказуються питання, обговорення, приймається рішення і пропонуються рекомендації);
- доповіді, повідомлення, зроблені на засіданнях методичних об’єднань, конспекти розробок виховних заходів здаються до методичної «скриньки».
- в кінці навчального року аналіз діяльності методичного об’єднання надається адміністрації школи.
|
Структура проведення та форми роботи
Структура проведення методичного об’єднання:
- вступне слово керівника методичного об’єднання з проблеми ,
цілей засідання;
- виступ за темою засідання;
- обмін досвідом роботи класних керівників;
- огляд методичної літератури;
- рекомендації;
- поточні питання.
Форми методичної роботи:
- методичні сесії;
- дидактичні трибуни;
- методичні студії;
- тренінги;
- огляд ідей особистого розвитку дитини;
- ділові ігри;
- практикуми, семінари;
- методичні конференції;
- майстер-класи;
- «мозковий штурм»;
- експрес-анкети;
- методичні ринги;
- аукціон методичних ідей.
|
|
|