Основні задачі та форми роботи методичного об’єднання класних керівників:
- всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного класного керівника;
- підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу;
- підвищення якості і ефективності системи виховної роботи школи;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів;
- координація планування, організації і педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- прийняття рішень по підготовці методичних рекомендацій на допомогу класному керівнику, організація їх розробки і втілення;
- організація роботи постійно діючих методичних семінарів;
- зміст і основні напрямки діяльності методичного об’єднання;
- організація колективного планування і загальної діяльності класних керівників;
- координація виховної діяльності класного керівника і організації їх взаємодії в педагогічному процесі;
- внесення пропозицій щодо поліпшення навчально-виховного процесу в школі;
- внесення пропозицій щодо поліпшення методичної роботи школи, діяльності методичної ради;
- аналіз впровадження і результативності інноваційної діяльності;
- організація роботи по створенню банку даних про перспективні нововведення і інноваційні ідеї;
- встановлення і розвиток творчих зв’язків і контактів з аналогічними підрозділами других шкіл;
- оцінка роботи членів методичного об’єднання.
Організація роботи методичного об’єднання класних керівників:
строком на один навчальний рік (у випадку необхідності до нього можуть бути внесені коррективи);
роботи школи;
протягом навчального року;
(вказуються питання, обговорення, приймається рішення і пропонуються рекомендації);
|
Структура проведення та форми роботи Структура проведення методичного об’єднання:
цілей засідання;
Форми методичної роботи:
|