План роботи МО вчителів початкових класів 24-25
Про комплектування ГПД і режим роботи в них
Використання сучасних педагогічних технологій на уроках в початкових класах
Впровадження інноваційних технологій в початковій школі:
Участь учнів початкової школи у Міжнародному конкурсі з математики “Кенгуру”
Головна мета Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» – це залучення школярів до творчості, активізації їхньої навчальної діяльності. Важливо показати кожному учневі, що процес пошуку способу розв’язування математичної задачі може бути живим, захоплюючим і навіть веселим. Конкурс залучає майже всіх учнів загальноосвітніх навчальних закладів (у ньому можуть брати участь усі бажаючі учні 2–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності без попереднього відбору) у цікавий і пізнавальний світ математики.
Математичний конкурс “Кенгуру” – це:
- наймасовіше математичне та інтелектуальне змагання-гра;
- чудовий конкурс;
- міні-математична олімпіада.
Конкурсні вправи:
- під силу абсолютно всім школярам;
- викликають інтерес до математики навіть тих, хто нею не захоплюється;
- це набір цікавих логічних задач, розрахований на різноманітні інтереси та здібності дітей;
- це інструментарій для підготовки до завдань у тестовій формі (TIMSS, ЗНО) з раннього віку;
- це дидактичний матеріал;
- вдало заповнюють вакуум між стандартними прикладами зі шкільного підручника й важкими, що вимагають спеціальних знань і підготовки, завданнями міських і районних математичних олімпіад.
Для чого цей конкурс?
Конкурсні вправи (нестандартні завдання), особливості їхнього формулювання, організація і форма проведення конкурсу сприяють:
- особистій зацікавленості у досягненні вищих результатів;
- розкриттю творчих можливостей дітей з раннього віку;
- розвитку логічного мислення;
- розвитку кмітливості;
- підвищенню загального рівня ерудиції;
- кращому розумінню інших наук;
- правильному вибору профілю навчання у старшій школі.