Управління навчально-виховним процесом в школі здійснюється на основі положень Конституції України, Законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,«Національній доктрині розвитку освіти України»,Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи, «Загальній декларації прав людини», «Декларації прав дитини», державних документів щодо реформування сучасної освіти, нормативно-правових документів, які регламентує діяльність навчального закладу
Основним завданням управління є забезпечення розвитку закладу, який досягається через інноваційні процеси та якісні зміни:
- технологія планування;
- технологія моделювання;
- технологія проектування;
- технологія прогнозування;
- технологія моніторингового дослідження.
Основні принципи управління:
- принцип демократизації;
- принцип поєднання колегіальності з персональною відповідальністю,через:
- педагогічну раду - постійно діючий дорадчий колегіальний орган;
- органи громадського самоврядування (конференція, рада закладу);
- принцип науковості через використання досягнень науки, ППД;
- принцип перевірки фактичного виконання прийнятих рішень;
- принцип оперативності, конкретності, діловитості;
- принцип цілеспрямованості;
- принцип ініціативи і активності;
- принцип оптимізації;
- принцип комплексності.
Резервними і важливими ще є:
1. Формування професіональної еліти;
2. Виявлення та підтримка обдарованих дітей.