Виховання - важлива справа,
ним вирішується доля людини.
Затверджую
Директор
Брацлавського ліцею №1
________ Оксана БІЛОЗІР
ГРАФІК РОБОТИ ГУРТКІВ
Брацлавського ліцею №1
Брацлавської селищної ради
Вінницької області
на 2023/2024 н.р.
№ |
Назва гуртка |
День і час роботи |
Керівник гуртка |
1 |
Гурток «Волейбол» |
ЧЕТВЕР 1500 -1715 |
Петрощук Микола Володимирович |
2 |
Гурток «Патріот» |
ПОНЕДІЛОК 1500 – 1755 |
Копчатов Богдан Григорович |
3 |
Гурток «Краєзнавчий» |
ПОНЕДІЛОК 1500 – 1545 |
Єригіна Ірина Володимирівна |
4 |
Лісництво «Зелена діброва» с. Монастирське |
ПОНЕДІЛОК 1400 – 1445 |
Кулак Тетяна Іванівна |
5 |
Гурток «Шахи» |
ВІВТОРОК ЧЕТВЕР 1300 – 1500 1300 – 1500 |
Радостєв Юрій Вікторович |
6 |
Танцювальний гурток «Калейдоскоп» |
ВІВТОРОК П’ЯТНИЦЯ 1300 – 1600 1300 – 1600 |
Маковій Оксана Михайлівна |
7 |
Гурток «Палітра» |
СЕРЕДА 1400 – 1635 |
Рибенко Олена Григорівна |
Заступник директора з виховної роботи Наталя ПРОСКУРІНА
Брацлавський ліцей №1
Брацлавської селищної ради
2023/2024 навчальний рік
Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- збереження морального, психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
МЕТА ВИХОВАННЯ:
- створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
- формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, успішно само реалізованої у соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал .
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Основою виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність
Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.
У ШКОЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ,
ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ,
ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.
ЗМІСТ ВИХОВАННЯ :
- Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- Ціннісне ставлення особистості до людей;
- Ціннісне ставлення особистості до себе;
- Ціннісне ставлення особистості до природи;
- Ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
- Ціннісне ставлення особистості до праці.
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:
- системності;
- національної спрямованості;
- гуманізації та демократизації;
- творчої діяльності;
- самостійності і самореалізації;
- врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.
ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :
- навчально-виховної діяльності;
- позаурочної та позакласної діяльності;
- позашкільної освіти;
- роботи органів учнівського врядування;
- взаємодії з батьками, державними установами.
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:
- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
- реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
- реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;
- співпрацю із органами учнівського врядування, дитячими громадськими об 'єднаннями;
- забезпечення здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.