Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 22.12.2024, 13:50

Вітаємо Вас на офіційному сайті НВК №1 смт Брацлава

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Виховна система закладу

 

Виховання - важлива справа,

ним вирішується доля людини.

 

 

 

 

Затверджую

Директор

Брацлавського ліцею №1

  ________ Оксана БІЛОЗІР

ГРАФІК РОБОТИ ГУРТКІВ

Брацлавського ліцею №1

Брацлавської селищної ради

Вінницької області

на 2023/2024 н.р.

 

 

Назва гуртка

День і час роботи

Керівник гуртка

1

Гурток

«Волейбол»

ЧЕТВЕР

1500 -1715

Петрощук

Микола

Володимирович

2

Гурток

«Патріот»

ПОНЕДІЛОК

1500 – 1755

Копчатов Богдан Григорович

3

Гурток

«Краєзнавчий»

ПОНЕДІЛОК

1500 – 1545

Єригіна

Ірина

Володимирівна

4

Лісництво «Зелена діброва»

с. Монастирське

 

ПОНЕДІЛОК

1400 – 1445

Кулак

Тетяна

Іванівна

5

Гурток

«Шахи»

        ВІВТОРОК              ЧЕТВЕР       

       1300 – 1500                     1300 – 1500       

Радостєв

Юрій

Вікторович

6

Танцювальний гурток

«Калейдоскоп»

       ВІВТОРОК          ПЯТНИЦЯ

       1300 – 1600                     1300 – 1600

Маковій

Оксана Михайлівна

7

Гурток

«Палітра»

СЕРЕДА

1400 – 1635

Рибенко

Олена

Григорівна

Заступник директора з виховної роботи                   Наталя ПРОСКУРІНА

 

Брацлавський ліцей №1

Брацлавської селищної ради

 

2023/2024 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

   Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання підлітків: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.

 

 

ПРІОРИТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ЗАКЛАДУ Є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • збереження морального, психічного та фізичного здоров'я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

 

 

МЕТА ВИХОВАННЯ:

  • створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;
  • формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, успішно само реалізованої у соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал .

 

 

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 

Основою виховного процесу у закладі є людина як найвища цінність

Виховна система закладу - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

  У ШКОЛІ ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ,

         ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ,

                            ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

  

ЗМІСТ ВИХОВАННЯ :

  • Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  • Ціннісне ставлення особистості до людей;
  • Ціннісне ставлення особистості до себе;
  • Ціннісне ставлення особистості до природи;
  • Ціннісне ставлення особистості до мистецтва;
  • Ціннісне ставлення особистості до праці.

  

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:

  • системності;
  • національної спрямованості;
  • гуманізації та демократизації;
  • творчої діяльності;
  • самостійності і самореалізації;
  • врахування інтересів, запитів різних категорій учнів.

  

ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :

  • навчально-виховної діяльності;
  • позаурочної та позакласної діяльності;
  • позашкільної освіти;
  • роботи органів учнівського врядування;
  • взаємодії з батьками, державними установами.

 

 

ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО НА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ:

  • організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
  • реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  • організацію виховного процесу в класному колективі та роботу з батьками на засадах педагогіки життєтворчості через проектні технології;
  • реалізацію у процесі роботи особистісно зорієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  • створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуації успіху), його психолого-педагогічний супровід;
  • співпрацю із органами учнівського врядування, дитячими громадськими об 'єднаннями;
  • забезпечення здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій.

 

Cистема виховної роботи школи

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz