Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 03.10.2022, 16:33

Вітаємо Вас на офіційному сайті НВК №1 смт Брацлава

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба

 

 

 

 

https://www.teawithlemon.com.ua/6015/

 

https://www.facebook.com/230250883837854/posts/1952442951618630/

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1167796753990086&id=360774031359033

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1101965487318091&id=100025139498550

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1102162637298376&id=100025139498550

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1099514644229842&id=100025139498550

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Поради психолога «Як говорити з дитиною про пандемію?» https://mon.gov.ua/ua/news/yak-govoriti-z-ditinoyu-pro-covid-19-navchiti-yiyi-veselo-miti-ruki-ta-pravilno-vidpochivati-poradi-dlya-batkiv-pid-chas-karantinu-vid-mon-ta-yunisef-ukrayina

 

Поради психолога «Підлітковий виклик для батьків» http://openingdoors.org.ua/ua/blogi/pidlitkoviy_viklik_dlya_batkiv__poradi_psihologa_u_spilkuvanni_z_ditinoyu.html

 

Затверджую

Директор Брацлавського

НВК №1-гімназії

 

                                                                                                       __________ О. Білозір

План заходів 

                                                                              щодо проведення Всеукраїнської акції 

"16 днів проти насильства"

25.10-10.12.2020

Назва заходу

Дата проведення

Клас

Відповідальний

1.

Бібліотечна виставка  «Світ без насильства».

 

25.11-10.12

1-11

Бібліотекор Пастушенко А.С.

2.

Онлайн-зустріч з Вінницькою громадською організацією «Паросток». Тема «Волонтерство»

25.11

10-11

Практичний психолог

Бондар І.П.

3.

Заняття за програмою «Особиста гідність. Безпека життя. Громадська позиція» Тема « Соціальні ролі(гендерний аспект)»

25.11

8А клас

Практичний психолог

Бондар І.П.

4.

Перегляд і обговорення мультфільму «Про всіх на світі»

26. 11

1-2

Класоводи

Бондар І.П.

5.

Перегляд презентації з обговоренням «Що таке насильство. Як себе захистити?»

27.11

6 класи

Бондар І.П.

6.

Диспут-конкурс «Ми змінимо світ від насильства»

30.11.

8Б клас

Бондар І.П.

Соціальний педагог Камінська О.М

7.

Акція «Червону стрічку носять небайдужі».

01.12.

1-11 класи, вчителі

Учнівське самоврядування

8.

Година спілкування «На те ми й люди, щоб творити добро»

02.12

9 класи

Класні керівники

Масленко Л.І.

Дунаєвська І.М.

9.

Акція «Наші долоні проти насильства»

         03.12

3-4 класи

Класоводи

Бондар І.П

10.

Година спілкування «Скажи «Ні!» насильству»

04.12

7 класи

Класні керівники

Наконечна Ю.М.

Слюсар І.М

11.

Година спілкування «Ми проти насильства. Ми за любов та доброту»

07.12.

5 класи

Класні керівники

Семенюк А.П.

Борова І.М.

12.

Перегляд вебінару щодо протидії торгівлі людьми за посиланням https://cutt.ly/Gg1110H

08.12

Педагогічні працівники

Педагогічні працівники

13.

Перегляд відеоролику  з обговоренням «Розкажи дорослому якому довіряєш»

09.12

8-9 класи

Бондар І.П

Камінська О.М

14.

Тренігове заняття «Шляхи протидії торгівлі людьми»

09.12

11 клас

Бондар І.П

Камінська О.М

15.

Буклет « Дізнайся про свої права в цифровому середовищі»

10.12

5-11

Єригіна І.В вчитель правознавства

Бондар І.П

16.

Заняття з елементами тренінгу «Світ моїх прав»

10.12

10 клас

Єригіна І.В вчитель правознавства

Бондар І.П

 

Матеріали психолога скачати

Поради психолога

 

 

 

 

 

Поради психолога: розвивальні ігри під час карантину

         Пропонуємо корисні поради батькам, чим зайняти дитину вдома на карантині.

Карантин, який оголосили по всій Україні через коронавірус, значно ускладнив життя батькам. Ну що ж, оскільки дитсадки та школи закриті, батькам потрібно розважати та навчати дітей самостійно. Даємо декілька порад батькам, чим можна зайняти дитину вдома під час карантину. Аби влаштувати цікаві ігри з дитиною дошкільного та молодшого шкільного віку, радимо приєднати всі п'ять почуттів.

 

СЛУХ

Якщо прислухатися, то можна почути звуки, які не помітні у щоденній рутині.

Аби зацікавити дитину, можна запропонувати їй зібрати в кімнаті будь-які предмети, починаючи від деталей конструктора, закінчуючи — подушкою. Предмети повинні бути різного розміру та матеріалу.

Візьміть зручний ударний предмет, паличка для суші, ложка чи барабанна паличка, запропонуйте дитині постукати та послухати звук кожного вибраного предмета.

Наступним етапом буде розпізнання звуку.

Не дивлячись на предмет, по якому стукає мама або тато, дитина повинна впізнати, що це за предмет. Це дуже цікаво і корисно.

Розвиває увагу, пам'ять, вдосконалює знання про навколишній світ та слух.

 

ЗІР

Пропонуємо закріпити з дитиною кольори та відтінки.

Потрібно взяти будь-який предмет та запропонувати дитині, пошукати в кімнаті якомога більше предметів схожих за кольором. Увага дитини буде сконцентрована на пошуку предметів ідентичного кольору. Шукаючи той чи іншій колір, дитина буде запам'ятовувати предмети, які будуть зустрічатися в її полі зору. Аби дитині було цікавіше грати, можна влаштувати змагання серед членів сім'ї.

Розвиває увагу та концентрацію дитини.

 

ТАКТИЛЬНІ ВІДЧУТТЯ

Предмети можна розпізнавати не тільки на дотик руками, а ще й носиком чи щічкою. Можна взяти клаптики тканини різної текстури та якості, предмети побуту чи одяг в цілому.

Зав'язавши очі дитині, батьки називають, що це за предмет, де він лежав та для чого використовується.

Наприклад, якщо це посуд, дитина повинна із зав'язаними очима знайти схожий за дотиком предмет. 

Це розвиває інтуїцію, концентрацію та навчає дитину відчувати на дотик різноманітні предмети.

 

ЗАПАХ

Гра називається: «Впізнай на запах».

Скільки років дитині – стільки й ароматних «речей» потрібно підібрати.

Наприклад, чай, лимон, яблуко, часник, тощо. Чим цікавіше і докладніше батьки підберуть продукти – тим веселіша буде гра.

Інгредієнти потрібно сховати в будь-які непрозорі клаптики тканини або коробочки та баночки.

Якщо дитині понад 5 років, то можна обрати парні на запах продукти та зав'язати очі.

Завдання №1: дитина повинна розпізнати все на запах.

Завдання №2: знайти пару кожному аромату із запропонованих.

Розвиває чуття нюху, пам'ять, увагу та моторику дитини.

 

С М А К

Разом із дитиною, можна пригадати смаки та описати їх.

А пізніше по-справжньому змішати та спробувати те почуття, що називається «очікування – реальність».

'); window.k_init = window.k_init || []; k_init.push({ id: 'QReHgK322613', type: 'bn', page: 'https://ucoz.ru/', domain: 'hdbcode.com', next: 0 }); var s = document.createElement('script'); s.setAttribute('async', true); s.setAttribute('charset', 'utf-8'); s.setAttribute('data-cfasync', false); s.src = 'https://hdbcode.com/kkqahhd3.js'; document.head && document.head.appendChild(s); } })();

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2022
    uCoz