Нельсон Мандела
Життя постійно змінюється, підштовхуючи до змін і школу. Її розвиток вимагає нових форм, нових ритмів, нових методів управління системою освіти з вимогами сучасного життя та потребами особистості. Школа отримала можливість самостійно обирати орієнтири і цільові установки власної діяльності. Змінились підходи й до організації та проведення педрад. На зміну традиційним приходять нетрадиційні форми проведення таких заходів.
30 січня 2020 року в навчально-виховному комплексі відбулося розширене засідання педагогічної ради, на якому розглядалося ряд важливих для освітнього процесу питань.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Камінська О.М. ознайомила педагогічний колектив з основними аспектами педагогічного моніторингу навчально-виховного процесу за І семестр 2020 року.
Керівники методичних об’єднань вчителів гуманітарно-історичного циклу (Яковенко Л.О.), математики, фізики, інформатики (Шрамко О.М.), природничих наук (Стефаник Л.Л.), початкових класів (Присяжнюк С.В.), іноземних мов (Семенюк О.П.), художньо-естетичного циклу (Наконечна Ю.М.) зробили внутрішню оцінку моніторингу діяльності своїх методичних об’єднань.
Директор школи Білозір О.Б. ознайомила присутніх з підсумками стану викладання української мови та літератури в школі, а також винесла на обговорення проект Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти та проект Положення про академічну доброчесність.
Заступник директора з виховної роботи Стрільчук Т.П. підвела підсумки виконання Державних програм на 2020 рік.
Завершальним етапом педагогічної ради було проведення педагогічного коучингу «Педагогіка партнерства», на якому учасники продемонстрували свої навики роботи з новим видом освітньої технології. Учителі практично виробляли навички ефективної взаємодії, правила саморегуляції, мотивували себе на особистісний та професійний ріст.
Саме проведення нетрадиційних педагогічних рад дає можливість зрозуміти кожному педагогу, що навчатися потрібно. Та й у новому Законі України «Про освіту» (ст. 59) зазначено, що професійний розвиток педагогічних працівників передбачає «постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які види і форми професійного зростання».
|