29 травня 2019 р. у школі було проведене засідання педагогічної ради «Про підсумки роботи педколективу над реалізацією науково-методичної проблеми». Протягом 5-и років педагогічний колектив творчо працював над науково-методичною проблемою «Формування ключових компетентностей учнів шляхом удосконалення форм і методів навчально-виховного процесу в умовах впровадження Державного освітнього стандарт.
Про результативність роботи школи свідчать наведені далі тези з виступу заступника директора школи з навчально-виховної роботи Камінської О.М.., презентації роботи методичних об’єднань.
Результати роботи:
- 85% наших випускників успішно навчаються далі у вищих навчальних закладах.
- Школу відмітили наказом по відділу освіти, як одну з кращих серед шкіл району, за участь дітей у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. За 5 років 325 учасників – 148 призових місць.
- На високому рівні протягом 2014/2019 н.р. були проведені предметні тижні та методичні декади.
- Загальношкільні та класні заходи набули нового якісного рівня проведення.
- І головне - за останні п’ять років зріс рівень навчальних досягнень учнів школи.
Роботу МО вчителів початкових класів на підсумковому засіданні педради презентувала керівник Ветрова Н.П., Римар І.Г., Рибенко Л.М. Яковенко Л.О. підвела підсумки роботи над проблемною темою методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу. Роботу МО природничого циклу презентувала Стефаник Л.Л. Керівник МО вчителів художньо–естетичного циклу Наконечна Ю.М. у своєму виступі підсумувала результати роботи своєї кафедри. Крім того, під час засідання заслухали звіти керівників МО іноемних мов, математики, інформатики, фізики, класних керівників (Шрамко О.М., Пристайчук Н.М., Слюсар І.В.) про підсумки роботи над проблемною темою та переглянули портфоліо та папки індивідуального творчого зростання педагогів.
А методичний каучінг «Я роблю так» дав змогу педагогам поділитися секретами свого успіху.
Отже, науково-методичну проблемну тему«Формування ключових компетентностей учнів шляхом удосконалення форм і методів навчально-виховного процесу в умовах впровадження Державного освітнього стандарту» вважати реалізованою. Педагогічний колектив готовий до нових звершень!
|