Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 22.12.2024, 18:14

Вітаємо Вас на офіційному сайті НВК №1 смт Брацлава

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 11
Гостей: 11
Користувачів: 0
Головна » 2021 » Червень » 3 » Вивчай та розрізняй: досвід Брацлавської школи №1
07:54
Вивчай та розрізняй: досвід Брацлавської школи №1

Вивчай та розрізняй: досвід Брацлавської школи №1

Щомиті ми отримуємо безліч інформації (бажаної і нав’язаної, правдивої і фейкової, актуальної і застарілої) і по різному реагуємо на неї. Як убезпечити себе в такому потоці інформації? Набути навичок як орієнтуватися в інформаційному світі сьогодні можна у Брацлавському НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Вінницької області. У рамках проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» вчителі-учасники проєкту активно включають у свої уроки елементи інфомедійної грамотності. Нещодавно від проєкту школа отримала ще й друковані навчально-методичні матеріали. Тому інтегрувати медіаграмотність у свої предмети стало ще цікавіше через гарну візуалізацію тематичних матеріалів.

Директор школи Оксана Білозір говорить: «Даний проект є надзвичайно важливим для вчителів та учнів нашої школи. Адже впроваджуючи елементи медійної грамотності, уроки стали цікавими, насиченими різними наочними матеріалами, які дають змогу учням навчитися критичного мислення. Дякуємо організаторам, зокрема Оксані Бондар за співпрацю та якісне навчання вчителів.»

Так на уроці мистецтва в 9-А класі на тему: «Медіа як вид мистецтва. Відеоігри» учні разом із учителем Юлією Наконечною обговорювали вплив відеоігор на формування свідомості сучасної людини. Під час уроку визначали та досліджували їх ризики та небезпеки.

«Проблема інфомедійної грамотності є надзвичайно актуальною сьогодні, особливо для молоді. Завдяки методичним матеріалам, наданим проєктом, вдається допомогти здобувачам освіти розібратися у вирі інформації, навчитися сприймати інформацію раціонально і усвідомлено,аналізувати її. Приємно спостерігати, як діти активно і захопливо обговорюють близькі їм теми», - ділиться враженнями пані Юлія.

Учителі української мови Дунаєвська Ірина та Камінська Олена є активними учасниками семінарів та вебінарів проєкту, знання з яких допомагають у впровадженні медіаграмотності. У 9-А класі було проведено урок мовленнєвого розвитку на тему: «Складання й розігрування діалогів-обговорень із різними співрозмовниками – товаришами і вчителями». Під час уроку діти, відповідно до розроблених матеріалів, повторили норми мовленнєвого етикету, навчилися аналізувати відео, ідентифікувати фейки, ставити питання щодо побаченого і почутого, обґрунтовувати свою позицію, відповідно до створеної ситуації спілкування.

Пані Ірина зазначає: «Цікавою була вправа «Спростування фейкової новини в діалозі». Учні спробували себе в ролі журналістів, які подають неправдиву інформацію, і дослідників, які критично її сприймають. Було створено пам’ятку критеріїв, яка допоможе розібратися в достовірності новин. За словами учнів, отримані знання вони зможуть використати, переглядаючи новини в соціальних мережах або по телебаченню. Чудово, що розробки уроків проєкту складено відповідно до чинної програми із застосуванням цікавих вправ, які розвивають критичне мислення, навчають розрізняти інформацію, відмежовувати фейки від правдивих новин».

 

Переглядів: 124 | Додав: Igor | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz