МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ - ВИНАХІДНИКИ
Кожна людина має схильність до досліджень. Ми постійно сумніваємося, знаходимо нові варіанти вирішення проблем, намагаємося зробити своє життя максимально комфортним. І саме завдяки дослідникам та винахідникам живемо у такому розвиненому світі.
Для того, щоб першачки змогли максимально розкрити свій дослідницький потенціал, Модельна навчальна програма присвячує цілий тиждень розгляду питань, пов’язаних із експериментами та винаходами.
Наші малята вчилися уважно спостерігати за об’єктами навколишнього світу, робити висновки та узагальнення за результатами власних спостережень; знайомились з можливими способами розвитку в собі вміння дослідника. Під керівництвом учителів діти досліджували предмети за допомогою мікроскопа, розглядали, як швидко проростає морква у кімнатних умовах, що потрібно для миттєвого скисання молока, чому розрізане яблуко швидко чорніє, чому картоплина не тоне у солоній воді. А ще кожен школяри
...
Читати далі »