Творча майстерня вчителів
Брацлавського НВК №1
в рамках проведення районного семінару
заступників директорів з навчально-виховної роботи
У 2-А класі учителем Рибенко Л.М. було проведено майстер-клас з впровадження коучингу під час уроку «Я досліджую світ»: мовно-літературна галузь на тему: «Вплив реклами на поведінку людини. Емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів». Під час уроку діти переглядали відеоролики про види реклами (комерційну і соціальну), визначали тему і головну думку оголошень, спостерігали за використанням музики, кольору, анімації в медіатекстах. Працюючи в групах, шукали приклади рекламних оголошень у газетах. Учні самостійно висловлювали власні думки і почуття з даної теми на поведінку людини. А головне: другокласники відчули себе у ролі рекламодавців, адже самостійно навчилися створювати рекламні оголошення про використання різних предметів і презентувати свою творчу роботу. Під час уроку учитель виступав тренером, який весь час мотивував учнів до самостійного здобуття знання.
|